Категория

Начало » Книги и полиграфия » Икономическа литература

  • Как би постъпил Макиавели? Как би постъпил Макиавели? Целта оправдава подлостта. Тази книга ще ви хване за раменете и здравата ще ви разтърси. Това е единственият начин да заживеете жалкия си живот по различен начин. Да си дадете сметка за ситуацията и преди да започнете да действате, да си зададете въпроса: "Как би постъпил Макиавели?" Стенли Бинг Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Корпоративен анализ Корпоративен анализ За всеки, който желае да направи неформална преценка за компанията, за която работи или с която търгува, или в която иска да инвестира, "Корпоративен анализ" е безценна настолна книга. Боб Вос Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Котлър за маркетинга Котлър за маркетинга Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. Мъдрите прозрения на Котлър ще ви помогнат да осъвремените уменията си и да се запознаете с новите предизвикателства и възможности, родени от хиперконкуренцията, глобализацията и Интернет. Филип Котлър Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Култури и организации - Софтуер на ума Култури и организации - Софтуер на ума Междукултурното сътрудничество и значението му за оцеляването. Хофстеде рисува трезва картина на един свят, който не познава себе си - не съзнава сериозните различия между групите, които населяват планетата ни и е в пълно неведение относно скритите "програми", които управляват поведението на културите в епохата на главоломно глобално общуване. Хеерт Хофстеде Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Манията да бъдеш изключителен Манията да бъдеш изключителен Четири основни правила за издигането на една организация на световно ниво. Авторът поднася един наистина завладяващ разказ, в който се съдържа и силно послание към всички, които имат амбицията да бъдат не само добри, а дори необикновено добри ръководители.
    Патрик Ленсиони Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Маркетингови комуникации Маркетингови комуникации Реклама, връзки с обществеността, насърчаване на продажбите, директен маркетинг, лични продажби Предлага: Университетска книжарница - ТУ София
  • Мафия мениджърът Мафия мениджърът Мрачен и изпълнен с черен хумор поглед към света на бизнеса. Приемете го като сливане или насилствено поглъщане от получилата широка популярност книга "Как да напреднем в бизнеса без непременно да изглеждаме като мафиотски босове". Наръчник на корпоративния Макиавели В. Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Мениджмънт предизвикателствата през ХXI век Мениджмънт предизвикателствата през ХXI век Един нов поглед към теорията и практиката на мениджмънта. Поредната книга на "един от вечните мениджмънт мислители на нашето време", както Business Week определи Питър Дракър, разглежда паралелно два фундаментални въпроса: промените в световната икономика и промените в практиката на мениджмънта. Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Нарушете всички правила Нарушете всички правила Какво по - различно правят добрите мениджъри? Както казват авторите на книгата " голяма част от стойността на една компания се намира между ушите на служителите и..." Маркъс Бъкингам, Кърт Кофман Предлага: Издателство Класика и Стил ООД
  • Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните Как да използваме бързината като средство за конкуренция в бизнеса. В книгата с предизвикателното заглавие Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните. Джейсън Дженингс, Лорънс Хотън Предлага: Издателство Класика и Стил ООД